# Politica de Rezervare / Anulare

## Rezervare / Confirmare

Rezervarea spatiilor / serviciilor, se face prin site, e-mail sau prin telefon, cu cel putin 2 zile inainte de data rezervata pentru clientii individuali si 3 zile pentru grupuri.

In masura disponibilitatilor de cazare, aceste termene se pot scurta la solicitarea Clientul, cu acordul A-Z VENUS SRL.

Solicitarea trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele: numele si prenumele cazatilor, tipul camerei, perioada de cazare, modul de plata si eventualele solicitari suplimentare / extraservicii ale clientilor.

In cazul platii prin ordin de plata, se mentioneaza daca plata include si extraserviciile. Confirmarea de rezervare se face in limita disponibilitatilor A-Z VENUS SRL.

Confirmarea sau infirmarea rezervarii si certificarea tarifului se vor face in maxim 24 h de la primirea solicitarii online, prin e-mail sau telefonic.

## Anularea sau modificarea rezervarii

Anularea sau modificarea rezervarii se va face, in scris (pe email), cu minim 24 ore inainte de data sosirii clientilor individuali si cu minim 2 zile inainte de data sosirii clientilor in grup (incepand cu 4 camere rezervate). In caz de nerespectare a termenului de anulare se va factura si incasa contravaloarea primei nopti de cazare conform comenzii / rezervarii.